Saturday, September 5, 2009

PRESIDENT STEVICO


FALSAFAH STEVICO OLEH PRESIDEN

FALSAFAH dasar Stevico Direct adalah membangunkan produk sendiri menerusi bahagian Penyelidikan dan Pembangunan kami yang terletak di serata dunia. SASARAN kami adalah untuk menghasilkan produk yang baru, berperisa tinggi, efektif, terjamin dan pada masa yang sama mempunyai PLATFORM penyampaian NUTRIEN yang mudah pada harga yang berpatutan dari penggunaan bahan mentah yang terbaik.


Dengan cara menjual serta mempromosikan produk-produk ini menerusi Konsep Jualan Bebas Tanpa Tekanan Era Baru yang Revolusi. Stevico Direct cuba memberi peluang kepada para Pembina rangkaian, Networkers serta Konsumer untuk membuat keputusan pelaburan perniagaan tanpa tekanan yang bebas dari stres, dari diri mereka untuk diri mereka. Kami percaya bahawa menerusi bimbingan mesra kami besar kemungkinan ini akan meningkatkan gaya hidup serta environment kehidupan anda, sebagaimana yang telah di nikmati oleh mereka yang sebelumnya.

Pendekatan Stevico Direct yang mudah amat sesuai bagi keperluan ini. Penyelesaian dengan risiko yang rendah, senang, mudah serta jelas sebenarnya sesuatu yang sangat di ingini. ” Kurang sebenarnya Lebih; Stevico Direct adalah contoh terbaik. ”


Tawaran kami benar-benar unik, malah boleh dikatakan sebagai sesuatu yang revolusi, dalam erti kata lain Stevico Direct melambangkan risiko yang rendah, senang, urusan yang ringkas serta mudah difahami dan yang paling penting, pengisian dan keseronokan, yang mana unsur ini tiada pada yang lain. Saya rasa itulah keunikan tawaran Stevico kepada semua dan setiap orang.


Mentari senantiasa menceriakan hidup kita. Kehangatannya mewarnai bumi dan manusia tanpa batasan. Sinarnya yang gemilang terpancar di dalam seni, budaya serta tradisi yang telah kita warisi secara turun-temurun. Mentari, hasil bumi serta perasaan cinta kepada alam sekitar adalah essensi yang terkandung di dalam setiap produk kami. Essensi inilah yang ingin kami kongsi dengan anda dan dunia. Ia menjadi inspirasi kami dan mendorong kami untuk mencipta keluaran makanan kesihatan Stevico.


Produk kami yang bersumberkan alam semulajadi memberikan warna, rasa, haruman serta tradisi GAIA kepada dunia. Kemajuan pesat yang dialami oleh syarikat kami berterusan, namun kami tetap komited kepada nilai-nilai teras kami iaitu Kepekaan dan Keaslian.


DR. TATSUYA NAKAYAMA

PRESIDENT STEVICO DIRECT GLOBAL





No comments:

Post a Comment